Date of Bid openning

2018-07-30
12:10

Date of Bid submission

2018-07-30
12:00

Remaining duration

Completed

Захиалагчийн хяналтын зардлаар санхүүжих бичиг хэргийн материал нийлүүлэх гүйцэтгэгч сонгох

Procuring entity:
Хөвсгөл аймгийн орон нутгийн өмчийн газар
Type of bidding:
Бараа
Bidding No.:
ХӨАОНӨГ/201807215
Invitation of bid reference No.:
ХӨАОНӨГ/201807215
Source Of Funding:
Сан
Total Budget:
2,204,000 ₮
Year budget:
2,204,000 ₮
Procedure of procurement:
Тендер шалгаруулалтын онцгой журам ,Харьцуулалтын арга
Whether electronic bid or not:
Хялбаршуулсан цахим
Тендерийн баримт бичгийн төлөв:
Үр дүн гарсан
ТЕНДЕРИЙН УРИЛГА

Огноо: 2018-07-18
​Тендер шалгаруулалтын нэр: Захиалагчийн хяналтын зардлаар санхүүжих бичиг хэргийн материал нийлүүлэх гүйцэтгэгч сонгох
​Тендер шалгаруулалтын дугаар: ХӨАОНӨГ/201807215
                                                                                  
Хөвсгөл аймгийн орон нутгийн өмчийн газар нь тендерийн баримт бичигт заасан шалгуур үзүүлэлт, шаардлагыг хангасан хуулийн этгээдийг Захиалагчийн хяналтын зардлаар санхүүжих бичиг хэргийн материал нийлүүлэх гүйцэтгэгч сонгох-ыг гүйцэтгэх тухай тендер ирүүлэхийг урьж байна.
Хэрвээ тендер шалгаруулалт багцтай бол дараах нэр, дугаар бүхий багцуудаас бүрдэнэ:

Дотоодын үйлдвэрээс худалдан авах бараа байгаа бол тодорхой бичих:

Сонирхогч этгээд худалдан авах ажиллагааны цахим системээр тендерийн баримт бичигтэй үнэ төлбөргүй танилцах эрхтэй бөгөөд 20000 төгрөгийг төлснөөр тендер шалгаруулалтад оролцох эрхтэй болно.
 Тендер нь түүнийг нээснээс хойш [30] ба түүнээс дээш хоногийн хугацаанд хүчинтэй байхаар тендерт заана.
 Тендерийг 2018 оны 07 -р сарын 30 -ны өдрийн 12 цаг 00 минут–аас өмнө тендерийн баримт бичигт заасан журмаар ирүүлэх ба тендерийн нээлтийг 2018 оны 07 -р сарын 30 -ны өдрийн 12 цаг 10 минут -т зохион байгуулна. 
Сонирхсон этгээд тендерийн баримт бичигтэй холбоотой тодруулга, нэмэлт мэдээлэл авах хүсэлтийг доорх хаягаар хүргүүлж болно.

 
Монгол, Хөвсгөл, Мөрөн сум, 8-р баг АЗДТГазрын байр, А
70388821

www.tender.gov.mn