Date of Bid openning

2022-03-28
12:40

Date of Bid submission

2022-03-28
12:30

Remaining duration

Completed

Цэцэрлэгийн барилга, 100 ор /Баян-Өлгий, Өлгий сум, 5 дугаар баг/

Procuring entity:
Баян-Өлгий аймгийн орон нутгийн өмчийн газар
Type of bidding:
Ажил
Bidding No.:
БШУЯ/202212013
Invitation of bid reference No.:
БШУЯ/202212013/01/01
Source Of Funding:
Улсын төсөв
Total Budget:
2,250,000,000 ₮
Year budget:
950,000,000 ₮
Procedure of procurement:
Нээлттэй тендер шалгаруулалтын журам
Whether electronic bid or not:
Хялбаршуулсан цахим
Тендерийн баримт бичгийн төлөв:
Үр дүн гарсан
ТЕНДЕРИЙН УРИЛГА
Огноо: 2022-02-24
Тендер шалгаруулалтын нэр:​ Цэцэрлэгийн барилга, 100 ор /Баян-Өлгий, Өлгий сум, 5 дугаар баг/
Тендер шалгаруулалтын дугаар: БШУЯ/202212013


Баян-Өлгий аймгийн орон нутгийн өмчийн газар нь тендерийн баримт бичигт заасан шалгуур үзүүлэлт, шаардлагыг хангасан хуулийн этгээдийг Цэцэрлэгийн барилга, 100 ор /Баян-Өлгий, Өлгий сум, 5 дугаар баг/–ыг гүйцэтгэх тухай тендер ирүүлэхийг урьж байна.
Тендер шалгаруулалт нь дараах багцуудаас бүрдэнэ:

Сонирхогч этгээд худалдан авах ажиллагааны цахим системээр тендерийн баримт бичигтэй үнэ төлбөргүй танилцах эрхтэй бөгөөд 50000 төгрөгийг төлснөөр тендер шалгаруулалтад оролцох эрхтэй болно.

 Тендер нь түүнийг нээснээс хойш [30] ба түүнээс дээш хоногийн хугацаанд хүчинтэй байхаар тендерт заах ба 22,500,000 төгрөгөөс багагүй үнийн дүнтэй тендерийн баталгаа ирүүлнэ.
Тендерийг 2022 оны 03 -р сарын 28 -ны өдрийн 12 цаг 30 минут–аас өмнө тендерийн баримт бичигт заасан хэлбэрээр ирүүлэх ба тендерийн нээлтийг 2022 оны 03 -р сарын 28 -ны өдрийн 12 цаг 40 минут зохион байгуулна.
Гадаадын этгээд тендер ирүүлэх эрхтэй эсэх:  Эрхгүй
Урьдчилсан худалдан авах ажиллагааны урилга эсэх:  Үгүй

Тендерийн урилга нийтлэх ерөнхий гэрээ байгуулсан үндэсний хэмжээний өдөр тутмын сонинд тендер урилгыг нийтэлсэн байдал:
Өглөөний сонин
2022.02.28
37

Сонирхсон этгээд тендерийн баримт бичигтэй холбоотой тодруулга, нэмэлт мэдээлэл авах хүсэлтийг доорх хаягаар хүргүүлж болно.




www.tender.gov.mn