Date of Bid openning
2024-11-22
11:30
Date of Bid submission
2024-11-22
11:00
Remaining duration
Completed
Оффисын тавилага
Procuring entity:
Зорчигч тээвэр дөрөв
Type of bidding:
Бараа
Bidding No.:
ЗТДОНӨААТҮГ/20240202020
Invitation of bid reference No.:
ЗТДОНӨААТҮГ/20240202020/01/01
Source Of Funding:
Өөрийн хөрөнгө
Total Budget:
97,300,000 ₮
Year budget:
97,300,000 ₮
Procedure of procurement:
Харьцуулалтын арга
Whether electronic bid or not:
Хялбаршуулсан цахим
Тендерийн баримт бичгийн төлөв:
Нээгдсэн
ТЕНДЕР ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАРЛАЛ
Огноо: 2024-11-14
Тендер шалгаруулалтын нэр: Оффисын тавилага
Тендер шалгаруулалтын дугаар: ЗТДОНӨААТҮГ/20240202020
Тендер шалгаруулалтын нэр: Оффисын тавилага
Тендер шалгаруулалтын дугаар: ЗТДОНӨААТҮГ/20240202020
1. Зорчигч тээвэр дөрөв нь тендер шалгаруулалтын баримт бичигт заасан шаардлага, шалгуур үзүүлэлт хангасан аж ахуй эрхлэгчийг тендер ирүүлэхийг урьж байна.
2. Тендер шалгаруулалт нь дараах багцуудаас бүрдэнэ:
Дотоодын үйлдвэрээс худалдан авах бараа байгаа бол тодорхой бичих:
3. Үнийн санал дуудах ажиллагаанд шаардлагатай оролцогчийн тоо: [үнийн санал дуудах ажиллагаа хүчин төгөлдөр байхад шаардлагатай оролцогчийн тоог бичих]
4. Үнийн санал дуудах ажиллагааг 2024 оны 11 -р сарын 22 -ны өдрийн 11 цаг 30 минут–д эхлүүлж, [хоёроос доошгүй цаг байхаар заана] хугацаанд зохион байгуулна.
5. Тендерийг 2024 оны 11 -р сарын 22 -ны өдрийн 11 цаг 00 минут–аас өмнө тендер шалгаруулалтын баримт бичигт зааснаар илгээх ба тендерийг 2024 оны 11 -р сарын 22 -ны өдрийн 11 цаг 30 минут-д нээнэ.
6. Тендерийн хувилбарт саналыг зөвшөөрөх эсэх: Зөвшөөрөхгүй
2. Тендер шалгаруулалт нь дараах багцуудаас бүрдэнэ:
Дотоодын үйлдвэрээс худалдан авах бараа байгаа бол тодорхой бичих:
3. Үнийн санал дуудах ажиллагаанд шаардлагатай оролцогчийн тоо: [үнийн санал дуудах ажиллагаа хүчин төгөлдөр байхад шаардлагатай оролцогчийн тоог бичих]
4. Үнийн санал дуудах ажиллагааг 2024 оны 11 -р сарын 22 -ны өдрийн 11 цаг 30 минут–д эхлүүлж, [хоёроос доошгүй цаг байхаар заана] хугацаанд зохион байгуулна.
5. Тендерийг 2024 оны 11 -р сарын 22 -ны өдрийн 11 цаг 00 минут–аас өмнө тендер шалгаруулалтын баримт бичигт зааснаар илгээх ба тендерийг 2024 оны 11 -р сарын 22 -ны өдрийн 11 цаг 30 минут-д нээнэ.
6. Тендерийн хувилбарт саналыг зөвшөөрөх эсэх: Зөвшөөрөхгүй
7. Гадаадын этгээд тендер ирүүлэх эрхтэй эсэх: Эрхгүй
8. Тендер нь түүнийг нээснээс хойш ажлын 30 ба түүнээс дээш өдрийн хугацаанд хүчинтэй байхаар тендерт заана.
9. Сонирхогч этгээд худалдан авах ажиллагааны цахим системээр тендер шалгаруулалтын баримт бичигтэй үнэ төлбөргүй танилцах эрхтэй бөгөөд үйлчилгээний хураамж "50000 төгрөг"-ийг төлснөөр тендер шалгаруулалтад оролцох эрхтэй байна .
8. Тендер нь түүнийг нээснээс хойш ажлын 30 ба түүнээс дээш өдрийн хугацаанд хүчинтэй байхаар тендерт заана.
9. Сонирхогч этгээд худалдан авах ажиллагааны цахим системээр тендер шалгаруулалтын баримт бичигтэй үнэ төлбөргүй танилцах эрхтэй бөгөөд үйлчилгээний хураамж "50000 төгрөг"-ийг төлснөөр тендер шалгаруулалтад оролцох эрхтэй байна .
Монгол, Улаанбаатар, Хан-Уул дүүрэг, 10-р хороо , Морингийн даваа, Морингийн даваа, Өөрийн байр
88079966
Turuududu@gmail.com
88079966
Turuududu@gmail.com
Type of document | Document | Date Of Creation | Reason |
---|---|---|---|
Office тавилга нийлүүлэх.pdf | Office тавилга нийлүүлэх.pdf |
Clarification | Date | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
No clarification found |
Name of document | Document | Date Of Creation |
---|---|---|
office tawilga TDlt.pdf | office tawilga TDlt.pdf |
# | Works, goods and service codes | Works, goods and service names |
---|
# | Name of special license |
---|
# | Equipment code | Name of equipment |
---|
# | Profession |
---|